måndag 8 mars 2010

Underbara kvinnodag

Denna kvinnodag har varit den bästa i hela mitt liv. Tillsammans med mina älskade i ett härligt soligt Stockholm, har vi gått på en långpromenad och drömt om sommaren och allt härligt vi skall göra då. Druckit kaffe i våra finaste koppar, tittat ut genom de skitiga fönstren och tänkt att en dag skall vi putsa dem men inte idag.
Lo fyller en vecka och det har varit den bästa veckan i vårt liv och tänk så många veckor vi har kvar att njuta av.
Att få barn är det mest magiska som skett i mitt liv, det är som att allt har fallit på plats, livet känns så mycket enklare och jag är så mycket mera kär i min kärlek än innan, nu sitter vi ihop på mer än ett själsligt plan, vi delar det finaste av allt i hela världen och i kväll skall hon bada för första gången i sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar