torsdag 25 mars 2010

Cirkuskväll!
























Tji fick jag för att jag satt hos vår BVC sköterska och skröt om hur bra allt gick och hur lättsam Lo är, hann inte mer än komma hem innan cirkusen började.
Kanske berodde lite på att min kära sambo skulle vila och somnade för natten klockan 19.00, ja han har den dåliga egenskapen att han kan sova bort en hel kväll och det är ingen ide att väcka honom, han skulle aldrig vakna! Men det var sista gången han gjorde det, dags att ta sitt ansvar som pappa.
Lo skrek och vägrade att sluta, kunde inte trösta henne och inte nog med det, Morris satt vid dörren och vrålade ut sitt bästa "marskattsvrål". Då var det första gången som jag bara ville lämna allt och gå ut. Men jag bet ihop och tillslut kunde jag mata henne och hon somnade och katten gav upp och kom och la sig i soffan och gosade.
Så nu har friden lagt sig här i Björkhagen och allt är glömt och förlåtet.

1 kommentar: