fredag 12 mars 2010

Fågelpappan

Idag går tankarna till världens finaste fågelpappa som sitter på sitt moln i himlen och tittar ned på sina underbara barn och barnbarn.
Att mina barn inte skulle få uppleva sin morfar var en av de första tankarna som jag tänkte då han gick bort, trots att jag då inte hade några barn. Min far var alltid så snäll och han gillade verkligen sina barnbarn, min systerdotter som nog minns han bäst tycker att han var snäll och lite konstig.
Lilla Lo har ingen biologisk morfar och ingen farfar men hon har världens bästa pappa och många fina män omkring sig.
Så länge vi minns så finns du fina fågelpappa.

3 kommentarer:

  1. fina du!
    Han är nog stoltast där uppe!

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att du har en jätte mysig blogg. Du skriver så bildligt. Och Arne var nog den snällaste pappan på gatan :) Han kan inget annat än va stolt och varm ihjärtat över sina barn och barnbarn. Kram på de!

    SvaraRadera