onsdag 14 april 2010

Igår var jag på styrelse möte och lämnade mitt hjärta för första gången en längre tid, hela två timmar och det gick jätte bra både för mig och henne. Hon åt bröstmjölksersättning för första gången och det slank ned av bara farten. Pappan hade sin syster här så Lo fick extra mycket pussar och gos. Sen när hon väl somnade i går, hon brukar vara ganska ledsen på kvällarna så sov hon över 03 målet och jag vaknade vid 05 och fick väcka henne och mata henne, mina bröst höll på att sprängas så jag fick pumpa det andra bröstet.
Jag har haft en underbar helg med syster och hennes fin fina familj på besök, är så kul när man ses går ju ett tag mellan gångerna när man inte bor i samma stad. Men om någon månad tar jag tåget väster ut för att dricka ett glas Rosé på deras veranda.
Nu när våren på riktigt kommit så håller vi äntligen på att ordna med balkongen, idag skall jag måla en pall som vi skall ha där, sen om jag hinner innan den lilla vaknar skall jag måla barnstolen, spännande både bli lavender lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar