tisdag 23 november 2010

Snöstorm och ishalka men jag har skaffat mig en En, en riktigt fin en. Bakat ingefärskola, köpte en hyacint men den tappade jag när jag kom innanför dörren så den gick sönder. Nu är det vinter på riktigt, nästan. Det susar i säven, viner i ventilerna och det tycker jag är så mysigt. Klippte luggen med kökssaxen blev så less och ville ha en förändring, har ju inte riktigt råd att gå till frisören så jag fick göra det billiga alternativet.
Tända ljus och mys och bara tre veckor kvar tills vi åker till solen för en veckas charter innan jul. Skönt att man för en gångs skull kommer att vara lite snygg på julkorten...
Ungen har fått hörntänderna före framtänderna, hon ser riktigt rolig ut som en liten vampyr och jag undrar om det är för att jag tittat på för mycket True Blood under graviditeten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar