måndag 22 november 2010


Det snöar lapphandskar och jag har pyjamasen på klockan två. Dricker massor med kaffe och syr dukar till Mary's i full fart. Ungen vill inte sova bara göra saker hon inte får. Känner mig lite stressad fast jag inte borde. Det snöar och jag vill inte gå ut, vill adventspynta och köpa hyacinter så det luktar jul i lägenheten. Funderar över om jag skall införskaffa en En som jag kan klä. Jag har julpepp som varje år. Längtar tills helgen då jag ska åka till Gotland med de bästa tjejerna som finns, har dock en liten klump i magen, första helgen utan trollet, det kommer att gå bra och tänk på söndag då jag kommer hem vad jag kommer att ha energi som kommer att räcka resten av året.
Har världens finaste katter som jag bara måste gosa in näsan i, de sover mest, Max sitter i fönstret och memmar på fåglarna utanför, Morris låter Lo klappa honom, han är ute korta stunder är nog mest bara för att lufta pälsen.
So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar