fredag 10 september 2010

New York New York...

Underbart var New York och jag åker gärna snart tillbaka, för staden har så många skrymslen och vrår som jag vill upptäcka. En vecka gav mig mest skoskav och svettigt hår och en överblick över allt det underbara. Men jag vill fortfarande hellre bo en liten stund i Köpenhamn.
Min lilla Lokatt charmade hela Manhattan och det gick bättre än jag trodde att resa med liten, inte för att jag såg det som något hinder att resa med henne. Hon är ju världens bästa.
Men sakta kommer jag att börja längta bort igen, hemma är bäst och hösten är mysig med sina färger och burr, men jag vill alltid ha något att längta till, en liten morot att tänka på de dagar man inte känner för att göra någonting. Då lyser moroten upp.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar