tisdag 21 september 2010

Ledsen i sinnet blir man på de som röstat på SD. Jag personligen tror att det är inskränkta och rädda människor som är mindre begåvade. Jag är ledsen i sinnet för att vi skall ha en borgerlig regering i 4 år till. Vad är det för vindar som blåser i Sverige, vi var ett land att vara stolta över men nu börjar jag fundera... Jag kommer aldrig att acceptera främlingsfientlighet, vi måste upp till kamp och kanske är det det som förenar alla oss andra som inte röstar på SD. Såg att en av riksdagsledamoten i SD var lärare, tänk om lilla Lo skulle få en sådan lärare, hon skulle få byta skola direkt, hur kan man ens anställa någon med de åsikterna? Jag blir dock lite gladare då alla de andra partierna vägrar att samarbeta med SD, än finns det hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar